Tirsdag den 26 juni var der afslutning for forårsturneringen i fodbold, hvor omkring 120 børn og deres trænere hyggede sig med konkurrencer og slagsang.
Konkurrencen blev vundet af hold 7, som havde lavet den flotteste maskot for HIF, den kan ses i mødelokalet de to næste måneder.
Derefter var der pølser og saft til alle. Som afslutning var der medaljer til de små og fiduspokal til de store. Ved overrækkelsen var omkring 80-100 forældre mødt op, det var rigtigt flot. Tak til alle for en god sæson.